Premiera pentru Romania: promovare inedita a statiunii Mamaia la WTM Festivals 2014

Ritmurile electrizante ale piesei „A lu Mamaia” si spectacolul captivant al personajelor de carnaval au dominat impresionantul spatiu expozitional de la WTM London 2014, atragand toate privirile asupra standului Romaniei.

 

IMG_4999 IMG_5085 IMG_5256

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prezenta la WTM London 2014 a reprezentat o premiera absoluta pentru statiunea Mamaia, dar si o provocare pe masura. WTM Festivals, o sectiune speciala a targului care incurajeaza promovarea cat mai informala si inedita a destinatiilor turistice, a oferit anul acesta statiunii Mamaia sansa de a se face remarcata printre alte 8 destinatii fascinante – Egipt, Filipine, Belgia, Caraibe, Africa de Est si de Vest, Cipru si Taiwan.

 

Statiunea Mamaia a oferit un show unic, cu costume spectaculoase de carnaval, dansatori profesionisti, momente artistice, romance superbe, proiectii video cu atractiile litoralului romanesc si din Carnavalul Mamaia. Corina Martin, presedinta Asociatiei pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului Litoral – Delta Dunarii, a avut rolul de MC in prima parte a evenimentului, un rol in care a intrat si datorita accesoriilor de carnaval care i-au completat tinuta. Solista Axenia a incalzit multimea printr-un medley de muzica populara, urmat de o interpretare pe ritmuri de muzica moderna.

 

Vizitatorii s-au declarat cuceriti si de prezentarile colectiilor vestimentare semnate de designerul Daniel Racovizza si Cielle Couture by Cristina Trandafir, standul Romaniei devenind un spatiu neincapator pentru spectatorii prezenti din toate colturile lumii.