„Editie record a targului de la Londra, din punct de vedere al participarii Romaniei”, afirma Mirela Matichescu, vicepresedintele ANT

Participarea, in premiera, a statiunii Mamaia la WTM London 2014, a garantat succesul Romaniei la cel mai important targ de turism din lume, care atrage anual in capitala Angliei cca 50.000 de profesionistii si personalitati din industria turistica mondiale.
Interesul vizitatorilor si expozantilor prezenti la Londra la inceputul lunii noiembrie pentru atractiile turistice din Romania a crescut considerabil datorita spectacolului exceptional oferit de Carnavalul Mamaia.

 


„Anul acesta a fost o editie record a targului de la Londra, din punct de vedere al participarii Romaniei. Reprezentantii industriei noastre de turism au stabilit multe parteneriate si au reusit sa convinga touroperatorii sa ia in calcul Romania ca destinatie turistica. Pe langa promovarea traditiilor, anul acesta touroperatorii privați au organizat si spectacole in standul Romaniei. Ma refer la carnavalul Fashion Luxury Events pentru promovarea litoralului si a statiunii Mamaia”, afirma Mirela Matichescu, vicepresedintele Autoritatii Nationale pentru Turism, incantata de interesul urias starnit de show-ul organizat la Londra de reprezentantii statiunii Mamaia.

 

Show-ul a cucerit prin costume spectaculoase, dansatori exceptionali, prezentari de moda, modele superbe si proiectii stralucitoare ale atractiilor cu care turistii sunt intampinati pe litoralul romanesc si in special in statiunea Mamaia.